#navbar-iframe { display:none; } %

CUCI MATA

Just now pergi Holiday Plaza untuk cuci mata . Pukul 2.30 da gerak. Yang pergi cuma aku , mak , ila , eira , daus and amir. Yang sedihnya tempat tu ialah lif dia rosak , so terpaksa angkat kereta sorong adik menggunakan laluan tangga kecemasan . haha . sampai kt dalam shopping complex tu , wow I saw lots and lots of handbags ! PRADA , GUCCI , MIU MIU , MARC JACOB , BURBERRY ,HARAJUKU , COACH ! melilau lilau mata aku ! haha . at last dapat beli dress burberry je. harga betul dia 70 lebih tepi ade less. 

Mak kata sampai sana tak payah makan , jimat duit tapi last-2 makan KFC . haha. gelojoh adik-2 aku makan , yela mak aku tak slalu masak ayam . macam sekali setahun masak ayam sebab ayah aku tak suka makan ayam sangat. Lagipun mak aku kata ayam banyak kolestrol. hihi. tinggal 8 hari nak SPM. berdebar aku. Insyallah aku berjaya kelak. haha. chaiyok.

I Love Just The Way I am :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Copyright By NADDY YAYA !